وحیده کریمی

خرید بک لینک

گاهے اوقات قرارست کہ در پیلہ ے درد ،
نم نمک "شاپرکے" خوشگل و زیبا بشوے•••

گاهے انگار ضرورے ست بِگندے در خود ،
تا مبدل بہ " شرابے" خوش و گیرا بشوے•••

گاهے ازحملہ ے یک گربہ ، قفس میشکند ،
تا تو پرواز کنے ، راهے صحرا بشوی•••

گاهے از خار گل سرخ برنجے بد نیست ،
باعث مرگ گل سرخ مبادا بشوے•••

گاهے ازچاه قرارست به زندان بروی،
آخر قصہ هم آغوش زلیخا بشوے•••

♧فروغ فرخزاد♤

وحیده کریمی...

ما را در سایت وحیده کریمی دنبال می‌کنید

برچسب: گاهی اوقات قرارست که در پیله ی درد,گاهی اوقات قرار است که در پیله ی درد, نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: جمعه 28 آبان 1395 ساعت: 0:54

زن كه باشي:
نميتواني موقع غمت به خيابان بروي!
سيگاري آتش بزني!
ودود شدن غمهايت را ببيني!
زن كه باشي:
غمت را پنهان ميكني پشت نقاب آرايشت!
وبا رژ لبي قرمز!
خنده را براي لبهايت اجباري ميكني!
آنوقت همه فكر ميكنند..نه دردي هست،نه غمي
وتنها نگرانيت،پاك شدن رژ لبت است!!
زن كه باشي:
**مردانه بايد غم بخوري**....

■□ سیمین بهبهانی■□

وحیده کریمی...

ما را در سایت وحیده کریمی دنبال می‌کنید

برچسب: زن که باشی,زن که باشی ترسهای کوچکی داری,زن که باشی فروغ فرخزاد, نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: جمعه 28 آبان 1395 ساعت: 0:54

سیمین بهبهانی چقد قشنگ گفته:
حق حضانت برای تو...درد زایمان برای من
نام خانوادگی برای تو...زحمت خانواده ای با من
سند خانه برای تو...بیگاری خانه برای من
چهار عقد برای تو...حسرت عشق برای من
هزار صیغه ای برای تو...حکم سنگسار برای من
هوس برای تو...عفاف برای من
این بود آزادی و برابری حقوق زن و مرو...زن ها حق اعتراض ندارند!!!
ارام بمیر بانو که حتی عکست را پس از مردن بر روی آگهی ترحیمت نمیزنند!!!

وحیده کریمی...

ما را در سایت وحیده کریمی دنبال می‌کنید

برچسب: حق حضانت برای تو درد زایمان برای من, نویسنده: بازدید: 1731 تاريخ: جمعه 28 آبان 1395 ساعت: 0:54

يك عمر ما را با
دير رسيدن ، بهتر از هرگز نرسيدن است گول زدند
دير رسيدن فايده اى نداشت
دير رسيدن يعنى وقتى چراغ ها را خاموش ميكنند
يعني وقتى كه چايى ات از هواى بيرون هم سردتر است
يعنى صندلى هاى برعكسِ روى ميز ؛در كافه آنطرف وليعصر
دير رسيدن فايده اى نداشت
كاش هرگز نمى رسيديم تا نمى ديدم
آن حجم تنهايى بزرگى را كه به انتظارمان نشسته بود
تا دير برسيم ...

وحیده کریمی...

ما را در سایت وحیده کریمی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: جمعه 28 آبان 1395 ساعت: 0:54

یک جهان شعر سرودم که بفهمی تنها...
محض لبخند تو شاعر شده ام
"خوش انصاف"

وحیده کریمی...

ما را در سایت وحیده کریمی دنبال می‌کنید

برچسب: يك دنيا شعر,شعر یک جهان اعجاز دارد بامیان, نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: جمعه 28 آبان 1395 ساعت: 0:54

همه فعل هایم ماضی اند...
ماضی خیلی خیلی بعید...!
دلم برای یک حال ساده تنگ شده است...!

وحیده کریمی...

ما را در سایت وحیده کریمی دنبال می‌کنید

برچسب: همه ی فعل های انگلیسی,همه ی فعل های اسنادی, نویسنده: بازدید: 88 تاريخ: جمعه 28 آبان 1395 ساعت: 0:54

پولدار که باشی
برف بهانه ای می شود برای لباس نو خریدن،
با دوستان به اسکی رفتن،
تفریح کردن و از زندگی لذت بردن...

اما خدا نکند فقیر باشی و برف ببارد،
از بیکار شدن پدر کارگرت بگیر
تا غم پاره بودن کفش هایت و چکه کردن سقف خانه ات...!

چرا باید پول تعیین کند برف نعمت است یا عذاب؟!!

●○حسین پناهی●○

وحیده کریمی...

ما را در سایت وحیده کریمی دنبال می‌کنید

برچسب: پولدار که باشی,پولدار که باشی برف, نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: جمعه 28 آبان 1395 ساعت: 0:54

ماهی هرگز با دهان
بسته صید نمیشود
رازهایت را فاش نکن,
بعضی ها در آرزوی
صید یک اشتباه
در انتظار تو
نشستهاند...

وحیده کریمی...

ما را در سایت وحیده کریمی دنبال می‌کنید

برچسب: ماهی هرگز با دهان بسته صيد نميشود, نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: جمعه 28 آبان 1395 ساعت: 0:54

صفحه بندی